Ολόσωμη φόρμα
Ολόσωμη φόρμα με κουμπιά μπροστά, κορδόνι ρυθμιζόμενο στη μέση, στρογγυλή λαιμόκοψη, κουμπί στις μανσέτες , μακρυμάνικο
- Κανονική γραμμή
- Σύνθεση: 45% cotton, 53% lycr & 2% spandex
Τηλεφωνικές παραγγελίες: 2310 904663 / 6981652992
Το κατάστημα μας δημιουργήθηκε το 1988 , στη Θεσσαλονίκη με δραστηριότητα πάνω στο λιανικό εμπόριο γυναικείων και ανδρικών ενδυμάτων , καθώς και αξεσουάρ , επώνυμων εταιριών.
Το 1997 δημιουργήσαμε το δεύτερο κατάστημα μας , με σκοπό τη μεγαλύτερη ποικιλία ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών πελατών.
Ήρθε η στιγμή , που έγινε απαραίτητη η δημιουργία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος epilogesclothes.gr
Με έμφαση στη ποιότητα , οι προτάσεις μας ανταποκρίνονται τόσο στο καθημερινό όσο και στο επίσημο ντύσιμο.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ
1. Η επιστροφή του προϊόντος θα πραγματοποιείται ,με το προϊόν καλά συσκευασμένο και να υπάρχει υποχρεωτικά η απόδειξη αγοράς, με την υπηρεσία της Ελτά courier ή της Acs με επιβάρυνση 5,00€ (αν ήταν με αντικαταβολή) και 3,00€ (αν ήταν πληρωμένο ηλεκτρονικά) για Ελλάδα και 16€ για Κύπρο έξοδα 2 αποστολών (επιστροφή-αποστολή) ακόμα και αν δεν υπάρχει διαφορά χρημάτων. Το ποσό αυτό θα κρατηθεί από την αλλαγή σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία. Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρεία courier της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών.
2.Τα στοιχεία μας για την επιστροφή: Μπόζε Μαρία Αθανασία, Ανατολικής Θράκης 100 Κάτω Τούμπα, Θεσσαλονίκη, 54453
3. Όταν παραλάβουμε το προϊόν της αποστολής, θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της νέας παραγγελίας.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται, ελέγχονται ώστε να είναι στη αρχική τους κατάσταση. Εάν διαπιστωθεί οποιαδήποτε φθορά η απώλεια των ειδικών σημάνσεων (καρτελάκια) , η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή
- Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, το κατάστημα μας οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος. Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν και ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προϊόν της επιστροφής. Το προϊόν ελέγχεται και πριν την αποστολή του στον πελάτη .